Nattinatt!

Nu ska jag snart krypa till kojs. Det har varit en lång, men trevlig tisdag. Imorgon blir det en intensiv dag, men den kommer garanterat att bli minst lika rolig som dagen idag har varit. Det är nämligen bal (!!!) imorgon. Äntligen ska jag få knyta på mig korsetten och dra på mig kjolarna, sminka mig, locka håret och känna mig så otroligt glammig och lyxig som bara en filmstjärna gör annars. Det kommer att bli en underbar tillställning. Innan dess så ska jag ner på stan och köpa Majas studentpresent. Jag och mitt älskade fyllo beslutade oss för vad vi skulle köpa innan. Han är underbart rolig att prata i telefon med när han är lite på lyset.

Så, nu blir et tandborstning, lite pysslande och sedan sömn. Jag ska ordna ett fint kort till presenten tänkte jag. kan ju lika gärna pyssla med det lite innan jag somnar. Fast det får inte bli för sent, för jag måste ju vara pigg och fräsch imorgon. De två kommande dagarna kommer att bli helt fantastiska! Först bal och sedan fira Majas student (vilket betyder att jag får träffa min karl! Jag älskar sommaren!)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0