Mitt hjärta

Åh, idag är en sådan dag som är fylld av längtan. just nu så skulle jag ha kunnat göra i princip vad som helst för att få ha Ola här. Han och jag firade ett halvår igår, vi kunde tyvärr inte fira det tillsammans. Han är uppe i umeå nu oh jag befann mig på Hultsfred. Vi får se till att ha det lite mysigt när vi ses nästa gång, jag och hjärtat. Tyvärr så vet vi ju inte när det kommer att bli, mycket med lumpen och det jordiska. Men vi kämpar på, vissa saker måste man gå igenom tillsammans och stödja varandra i. Trots att det är mycekt som är tungt nu, så kommer det att stärka oss sedan. Det är tur att vi har en väldigt stabil relation och att det inte finns några direkta problem i vårt förhållande, det gör det enklare att tackla alla tråkigheter i övriga livet.

Nåja, just nu så hade jag önskat att Ola var här, så att vi kunde krypa upp i soffan ihop och kika på någon msyig film.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får en bra dag. :)

2008-06-15 @ 15:49:54
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0