Min överman

Okej, jag har känt mig som övertöntarnas kung (drottning?) ett tag, emn har funnit min överman, mannen som samlar pennor. I "Norges herligste" så visade de precis en sådan härligt töntig och tillfreds karl som samlat på sig 13000 pennor med loggor. Det är ett ganska charmigt och ofarligt intresse, men hej så töntigt! Underbart! Jag erkänner mig slagen, ja jag böjer ödmjukt på huvudet och hejjar fram honom. Att vara så gullig, snäll och töntcharmig som denna norrman är i princip förbjudet. Jag blir helt såld, jag bara avgudar dessa trend-ointresserade, egensinniga samlarfanatiker! Norges höjdare är mycket roligare än de som Filip&Fredrik nosade upp i Sverige. Jag måste börja följa det här programmet, jag är ju helt fascinerad av att det finns människor som dessa. Vad underbart!

Den blonde programledaren påminner lite om någon barndomsidol, jag måste bums bli lite smygkär i honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0