Midsommar

Såå, nu är den efterlängtade dagen här. Då alla pojkar klär vattenkammar sitt hår och flickorna gör kransar till sitt. Solen skiner och någon gammal man sitter och spelar dragspel. Det är midsommar! Det var dock ett antal år sedan jag var med om en midsommarafton som stämmer in på beskrivningen här innan. Idag är det arbete för min del, så det blir inte mycket till blomsterkransar. Jag hoppas dock att vädret blir bra, för då kan vi vara ute. Bussen går om en timme, så just nu slöar jag bara ut den sista tiden. Steg upp lite tidigare än vad jag egentligen behövde, så jag tog en lång dusch, åt frukost vid tv:n och funderade en bra stund över vilka kläder jag skulle ha. Egentligen så ville jag vara somrig och midsommarsnygg, men det fick bli praktiskt framför läckert.

Nej, nu ska jag sitta och se på skitprogram ett tag till. Hörs igen runt 23-tiden, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0