midsommar del 2

Hemma från jobbet igen, har haft en underbar midsommar! Tråkigt bara att regnet började ösa ner när jag steg av bussen, fröken blev DYBLÖT! Men som tur väl var så hade jag med mig ett par extra byxor och kunde dressa om mig när jag kom till jobbet. Resten av dagen har innehållit midsommarmat och tårta. Ja, sen massa andra aktiviteter, men detär maten som gör dagen, I must say. var faktiskt jättehärligt att jobba idag, som litesmåkrasslig så uppskattade jag det mer än festande. Jag måste ju erkänna att det var lite för att jag jobbade ihop med en av de arbetskompisar som jag trivs mest med också. Bara man har rätt folk omkring sig så kan man arbeta vilken dag som helst på året.

Nu blir det jordgubbar, lite mysig film och sen ska jag nana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0