Mat, recept, hjälp?

Jag insåg nyss att jag inte ätit mer än frukost och fika idag. Har inte varit hungrig, så då glömmer jag lätt att äta. Jag är inte heller så väldigt "glad i mat" och vet inte allt för många lätta och goda recept. Dessutom så är kokböckernas utbud ganska reducerat för min del, eftersom jag är vegetarian. Därför efterlyser jag snabba, enkla och goda vegetariska rätter.

Det finns en restaurang som lagar himelsk mat, de gör thaiwok med tofu och massa kryddor. Jag försöker också göra spännande wokrätter, men blir alltid lika besviken. Så har ni något tips om vart man kan hitta recept på veg.wok så är det extra uppskattat. Nej, jag får kanske gå och handla, kylskåpets innehåll såg ganska trist ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0