Magvärksmorgon

God morgon! Har precis vaknat och har som vanligt ont i magen av stress. Lyckades hetsa upp mig över jobbet inatt, tror jag bestämt. Samt allt annat som måste hinnas med, fast som egentligen inte är så viktigt. Hallå, Anni! Du har sommarlov, skärp dig. Eller, det heter ju inte sommarlov längre. Jag har ett uppehåll på obestämd tid, snarare.

Idag ska jag på ytterligare en student, så jag måste snart börja göra mig iordning. Klockan 14 är det utspring för alla de som jag ska fira. Klockan är snart 11 och jag siktar på att börja fixa mig halv 12, så att jag slipper stressa. Perfect, hu?

Jag ska givetvis berätta mer om Moppas student, men just nu är jag för trött för att kunna koncentrera mig på att återskapa föregående dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0