Lediga lördagen

Åh, det är så skönt att vara ledig! Orkade inte stanna uppe igår och vänta på att Ola skulle höra av sig, jag visste ju inte när han skulle komma hem igen. Han skickade dock ett sms på natten, som jag såg imorse. Duktig grabb. Vi har pratat lite på msn nu på förmiddagen (Eller morgonen, Ola hade nyss stigit upp). Därefter så skulle han äta frukost. Jag har inte gjort något meningsfullt alls efter det, bara väntat för att se om han kommer tillbaka. Så himla härligt att inte behöva göra något alls! Bara vara småkrasslig, seg och kika runt på internet. Nu ska vi sitta ytterligare en stund och prata, utan att jag behöver fundera på när bussen tll jobbet går. Jag älskar att vara ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0