Lajv på norska

Jag tror att jag dör av skratt, vad är det här för tokigheter? Jag anser verkligen att det är sjukligt roligt, speciellt det faktum att karl kallar sig för "Askefis", hur kul som helst. Att programledarna är sötare än socker och går in för allt med 100% gör att jag sitter och ler, trots att de verkligen gör narr av något som jag sysslar med. Trösten är väl att det inte alls är så fånigt eller löjligt som snubben i showen fick det att framstå som, han råkade visst vara en ärketönt också, så man får väl se mellan fingrarna på grund av det. Hur som helst, jag har självdistans och tycker att sådant är hutlöst underhållande, fattar verkligen varför folk tycker att lajvare är obotliga mesar. Nu kommer än fler att tro att alla som lajvar är galna i fantasy och vill slåss med gummivapen. Jag har aldrig gjort något av det, haha. ag klär mig hyffsat normalt, är inte alternativ, tillhör inte kategorin nörd och har ett stabilt psyke. Snopet, inte sant? Det enda ovanliga med mig är väl att jag är intresserad av historia, ett ganska dammigt och töntigt intresse, men oj så skoj. Att kunna onödig fakta och skjuta in små anekdoter i olika sammanhang är bland det bästa jag vet. Ärketönten nr. 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0