Kvällsuppdate

Okeeej.
Nu har jag kommit hem efter en lång dag på stan. Det har varit en mycket angenäm och trevlig upplevelse. Först så träffade jag Moppa på stationen. Vi gick och lämnade lite prylar på Norrtull och därefter så gick vi till H. o. P, där Moppa skulle pierca sig, tyvärr så hade inte stavarna till hans öra kommit, så vi får vänta med att kötta hans öron. Vi skiljdes åt ett tag, för karln skulle äta och jag letade studentpresenter. Imnga s¨ådana inhandlades, men däremot ett par skor. Vi möttes upp och sedan blev det eldningsträff (efter en snabb runda hemma för at byta om) Därefter så har vi latjat lite med stav, akrobatiserat och umgåtts. trevligt värre!

Nu ska jag ringa min sötnos, som är lite full jag älskar att prata med honom när han är onykter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0