Klantantagning

Jag hatar studera.nu, jag hatarhatarhatar  dem. De har inte registrerat min prövning (som skulle inneburit höjning av mitt VG till MVG i Estetisk orientering), de har inte heller omanmält mig till de program som de felaktigt strök mig från. Jag är så förbannad så att jag kokar! Dessa jävlar leker med min framtid! Genom att låtsas att de inte får papper (jag ringde freaking dit för att se till så att de fått mina papper!!) så fördröjer de mina chanser till att få komma in. Jag har både mailat och(!) skickat brev om omanmälan. Hur fan kan de då misslyckas med att göra vad de ska? Nu får jag vänta ett halvår tills jag kan söka igen! Okej, ett halvår är inte mycket. Men det är ju lång tid om man inte har någon sysselsättning.

Nä, nu ska jag tjura ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0