Kärlek och sol

Nu har jag precis pratat mer mr. Skruttski a.k.a Ola. Efter en hel helg utan att få småprata med karlfan så kändes det skönt att bli uppringd av honom. Han har varit ute i fält i helgen och själv så har jag ju varit väldigt upptagen av både ditt och datt. Men helgen som kommer ska ägnas helhjärtat åt mannen, han ska bli bortskämd och uppassad. Det är snart en månad sedan vi sågs sist, vilket känns. Jag har ett enormt kram-&kelbehov just nu.

Nu har jag legat ute i solen en stund, i ett tappert men förmodligen misslyckat försök att få lite färg. Eftersom jag är blek som en isbjörn så skulle det krävas ett år ute i solen för att ens få en nyans som skulle kunna liknas vid solbränna. Dock så trivs jag ute i solen, så jag ska nog ut och lägga mig och försöka se om jag har lite tur den här gången. Kanske har jag utvecklat superpigment under natten, who knows?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0