Jävla skoltanter!

Åh, jag är så jävla trött på alla dessa långsamma kärringar, som ska förstöra mitt liv. Förra tisdagen gjorde jag min prövning och resultatet skickades in till en av damerna på min gamla skola. Hon har nu suttit och tryckt på det här pappret i en vecka. FÖrst igå skickade hon det till komvux (vafan ska de ha mitt papper för? Antagning ska ju ha det, jävla pucko!!) och hon trodde att det skulle vara framme idag (varför har hon inte skickat det innan, undrar man). Jag har ringt henne i ett par dagar, men först idag svarade hon. Det värsta i historien är att all komplettering ska vara inne idag.. vilket är omöjligt, för jag får pappret att skicka iväg till dem, tidigast idag. Jag blir helt slut. Ett halvår av mitt liv kommer nu att slösas bort för att dessa klåfingriga jävla skolkärringar inte kan sköta sitt jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0