horoskop

Jag tror inte så mycket på horoskop och skrock, men tycker att det är kul att läsa ändå. Ironiskt nog så var dagens horoskop precis en beskrivning av hur min vecka har varit:

" Det känns som om någon önskar att du vore annorlunda än du är. Det kan vara din inbillning och inte allsvad den här personen menar, men det gör det inte mindre verkligt för dig. Gräv djupt och se om du inte kan komma upp med ett mera stärkande sätt att betrakta situationen".

Ja, kyss mig. Känslan av att någon vill att man är någon annan har präglat den senaste tiden.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror inte heller på horoskop, men dom är kul att läsa!

2008-06-20 @ 23:58:00
URL: http://lindassblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0