Hejdå, fredag

Så var fredagen slut. Lite underligt, eftersom jag har tänkt att det har varit lördag under hela dagen. Så nu är jag äntligen i fas med mitt tänkande, eftersom klockan är över midnatt.

Det blev inget grillande för min del, jag stannade istället på vår eldträff i ett par timmar längre än jag hade tänkt. Däremot så har breven postats och jag har ringt Ola. De två viktigaste sakerna kan alltså bockas av på min "to-do-list". Var lite spännande eldträff faktiskt, vi gjorde inte många knop men vi kom ändå fram till mycket. Fyra av oss lyckades enas om att åka till Hultsfred över dagen imorgon. Jag ska nog åka med en annan kompis dit, men jag ska träffa de andra på plats. Vilket kommer att bli hur roligt som helst. Vi blir massor av tjejer och en grabb, som ska hålla ordning på oss fjolliga festivalchicks. Vi har dock beslutat oss för att ha en nykter festival, att kräla omkring i gegga och vara snorfull lockar inte den här damen. Jag vill faktiskt minnas banden jag ser.

Nej, nu ska man kanske sova lite innan äventyret imorgon?

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Ja det blir den nog :) Tack Tack!

2008-06-14 @ 00:57:12
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0