Gud hör bön!

Ja, så måste det nog vara. jag blir banne mig lite religös tror jag. Efter att ha klagat på mitt vita skinn och minimala solbränna så måste gubben bland molnen ha tröttnat på mitt tjabb. Jag satte mig ute och tjurade i min bikini (som jag lite fint gjorde om från halterneck till "något-som-ger-mindre-fula-solränder". ) Eftersom jag inte kände för att bara sitta och vänta på att solen skulle steka min lilla kropp så passade jag på att läsa i "En annorlunda Barndom" av Iris Johansson. Läs den!

Så, jag klev in för en kvart sedan och granskade min hy. Och dra på trissor! Jag har skiftat i färg och det med råge! Förmodligen kommer det mesta att lägga sig och blekna under dagen, men ändå. Jag fick färg, som jag har gnällt och gnabbat om. Nu är jag nöjd och ska sluta klaga, så då blir nog de högre makterna lite nöjde de också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0