Go'morrn!

Ah, nu har jag stigit upp, klätt på mig och ätit frukost. SNart ska jag kila iväg till bussen, börjar jobba vid 11.15. Bussresan tar ungefär en halvtimme, så jag ska åka vid 10.25 tänkte jag. Därefter så blir det 6 timmars arbetsdag, vilket är helt okej. Ikväll ska jag nog träffa eldfolket, ringa Ola och pyssla med studentpresenter. Det är mycket på gång nu innan sommaren.

Jag tyvcker faktiskt att det är skönt när det är mycket att göra, i varje fall just nu. Ju mindre tid att sitta och grubbla desto bättre. Det finns mycket som tar upp min tankeverksamhet just nu, dessvärre så är det mesta ganska negativt. Trots det så känner jag mig oerhört positiv och lugn, vilket kan behövas som en motpol till att det ledsna och grå som finns i livet nu. Tråkigt nog så vet jag och Ola inte när vi kan träffas igen, men det har ju sina skäl. Jag hoppas bara att han vet att jag tänker på honom och finns för honom.

Nej, nu är det lite slösurfande och navelpillande innan jag går till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0