Duktiga bruden

Sådär, nu har jag skickat ett mail till studera.nu/VHS om att jag ännu inte fått omanmälan på de ansökningar som de felaktigt strukit mig från. Så, nu kan de jävlarna inte komma undan, haha. Ska bädda ner mig och nana lite nu tror jag. Pratade lite med Ola i telefon innan, men han skulle kommit in på msn under kvällen och vara social med mig. Dock så har han inte lyckats med detta, ack så enkla, uppdrag. Imorgon ska jag bojkotta att höra av mig till honom, kanske kväver jag honom lite? Det blir ändå svårt att hinna med att prata imorgon, för jag börjar typ jobba innan han går upp (dvs. kl 12.00)och kommer att sluta vid 22.00, vilket innebär att jag är hemma tidigast 22.30. Det kommer inte att vara en pigg liten Bunns, så det blir inget midsommarpartande för mig.

Kommentarer
Postat av: VinnEnBloggdesign

Vill du ha en ny bloggdesign? Allt som krävs är en kommentar. :)

2008-06-19 @ 23:45:14
URL: http://vinnenbloggdesign.blogg.se/
Postat av: Moppa

Blir inte mycket firande för min del heller.

Ska sitta hemma hela dagen imorrn, inte orkat leta upp nånstans att vara ändå :P.

Ska vara skönt att inte göra något nu innan man börjar jobba.

2008-06-20 @ 00:58:47
URL: http://www.moppa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0