Duktig

Så, nu har jag skrivit ett brev till studera, som jag ska skicka iväg om en liten stund. Jag har skrivit att jag begär omprövning i anmälan för de kurser där min anmälan har avvisats. Jag hoppas att de fixar till det så fort som möjligt, det är tråkigt när det blir strul me saker och ting. Speciellt saker som har med min framtid att göra.

Om bara ett par minuter så ska jag ta ett bad eller en dusch, jag behöver fräscha upp mig lite. Därefter så ska jag ringa Millan och se om hon är inne i stan och vill träffa mig en stund. Jag tänkte passa på att posta mina brev då. Vid 5-tiden så ska vi träffa eldföreningen och träna akrobatik och andra icke-eldaktiviteter, eftersom det råder eldningsförbud nu. Runt 18 så kommer Helena hit och då tänkte vi grilla lite. Låter inte det som en toppen dag ändå? Böcker och biblioteket får vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0