Buhuhuhu!

Varför, varför var det inte Navy igår? Det finns bara några få program som jag ser vecka eftre vecka. Ett av dem är Navy, ett annat är House. Tyvärr har jag missat de senaste eftersom jag dröjer mig kvar på eldningarna. Fast det är värt att missa doktor hus för att få umgås med eldarna och sträcka varenda muskel i hela kroppen. Det tredje prorammet som får min jord att sluta snurra är Gr. Anatomy. Olyckligtvis så missar jag detta emininta program den här veckan, för jag ska på baaal. Men det är en uppoffring som jag är mer än villig att göra, haha.

Vad skönt det känns att inte ha något värre att vara nedstämd över än att jag missar mina favoritprogram under en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0