Attans, rackarns och andra okvädesord

Nä, det där gick ju inget vidare. Jag var engagerad för 20 personer och vrålade på i varenda läge, bakslag och klanteri. Mycket osmidigt gjort, eftersom jag hade halsont innan och u efteråt så har jag knappt någon hals kvar. Fast vissa saker får man ju vara beredd på, jag vrålar gärna sönder min hals då&då, bara jag har lite roligt.

Jag tröstade mig själv med att testa min nya klänning, som är sådär lagom 80-tals chic och härligt knallblå. Jag är inte van vid färg,så det ska bli kul att prova att gå omkring i den under någon solig dag i sommar. Till min stora lycka så insåg jag att den matchar mina ursnygga skor som jag fick då jag fyllde år. De är svarta med ett blått kryss framme vid tån, skitsnygga till "den lilla svarta" och ofantligt läckra till min nya skönhet. Det är nästan exakt samma blå färg, så det ser enormt genomtänkt och snyggt ut. Ja, jag är lite ytlig...

Nej, nu är det lite gulligull med pojkvännen innan jag sover. Digitalt bara, tyvärr. Alltså gullandet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0