Utmaningen ja!

Blev ju utmanad av petra att berätta innehållet i min handväska. Jag sa ju för en vecka sedan att jag skulle antagit utmaningen, men har inte hunnit det än. Så här kommer det.

-Mobil
-Korthållare innehållande: kontokort, id-kort & bonuskort hos hemmakväll. Samt et rabatthäfte från länstrafiken.
-Pennor
-Kamera
- En bok (En annorlunda bardom)
- Ipod nano
- kvitton
- hårsnoddar
- spännen
- en flaska med vatten (bra att ha i värmen)
- arbetsskorna

That's it. Nåja, i den ena väskan. jag har ju flera olika, allihop packade: var och en för sitt tillfälle. Det här min jobbväska som har, dagen till ära, berikats med kameran. Ska även packa ner lite sovgrejer och ombyte, eftersom jag ska nana hos Moppa inatt.

Nå, nu är det meningen att jag ska utmana någon. Så den som känner sig manad får gärna känna sig utmanad (vitsig), speciellt du Sussie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0