Uppstigen och glad

Så.. Nu har jag fått lite sovmorgon, mycket välbehövt. Har gått upp tidigt i princip varje morgon den senasre 1½ veckan (förutom när jag sovit hos Ola, då är jag sjukt sleepy). Nu ska jag väl kanske inte klaga, för det hör ju till att gå upp tidigt när man arbetar, men jag som är en nattmänniska har lite svårt för det där.

Idag är det strålande solsken, vilket betyder att jag ska sola en stund och sedan städa. I eftermiddag så ska jag möta upp med Tanja och Moppa för att hjälpa dem att inhandla tyg + att sy. Ska bli ganska trevligt faktiskt. Dock så ser jag inte fram emot alla kläder som måste sys... Pust. Det kommer att bli urstökigt hemma och förmodligen så kommer det att bli gryyymt mycket jobb. Nåja, nåja, det är ett vidare problem ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0