Typiskt Anni

Haha, alltså. Det är verkligen så typiskt mig. Just nu så har jag tjurat ner mig totalt efter mitt nederlag i mobilsökandet. Taskigt nog så är mobilen som jag vill ha jättemycket dyrare på alla andra ställen än där jag först hittade den. Frågan är om jag ska ge 2000 pix för den och få den nu eller vänta och se om den kommer in på Expert, där de bara ville ha 1200... Fast förmodligen så är det väl någon jäkla hållhake där, med tanke på att det är så billigt. Trots att det inte stod någonstans så är den väl förmodligen operatörslåst, vilket jag inte alls är sugen på. Anyway.. När lönen kommer (om ca 2 veckor, high five!) så ska jag ta ytterligare en runda och därefter inhandla den. Innan lönen dimper in på kontot så hinner jag nog inte ut och köpa mobilen, eftersom jag har megajobbveckan Allan nästa vecka. Ska jobba 6 dagar, vilket inte kommer att bli någon dans på rosor direkt.

Imorgon ska jag jobba 14.00-22.00 därefter så tar jag mig hem till Moppa. Annars måste jag vänta urlänge på nästa buss, ingen större lust med det. Ska snart ringa honom och planera morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0