Tröttaste Bunnyn

Jag är verkligen löjligt trött. Jag tål inte att vara ute och svänga mina lurviga längre,  jag blir så sömnig. Nu när man arbetar och har rutiner så behöver jag verkligen äta med jämna mellanrum & ova mer än 3 timmar per natt, något som jag annars kunde rucka lite på under den vilda gymnasietiden. Då levde jag mer på kärlek, skratt och umgänge än luft, mat och sömn.

Nej, nu är det Navy, äntligen! Jag har missat massor av avsnitt, ska bli underbart att äntligen få se ett. Därefter så blir det nog till att påbörja  "Jonathan Strange & Mr Norrell" av Susanna Clarke. Den har fått rätt bra kritik, samt så är den underbart lång. Det är härligt med bra böcker som också är långa, eftersom de varar mycket längre (logiskt nog) och då hinner jag vänja mig vid skrivsättet och författarens beskrivningar. Nördig? Jo, en aning, men det får man vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0