Trött och barnslig

Snart ska jag sova, måste ju gå upp i rimlig tid imorgon. I flera dagar så har jag sovit till långt efter 10, nu är det ändring på det. Arbetet kallar och jag får snällt anpassa mig. Börjar bli sömnig, bara av tanken på att gå upp tidigt. Dock så blir det ganska humant imorgon, för bussen går vid 08.10, mycket bättre än 06.51 som annars är standarden... Huvaligen. Jag är tacksam för att jag bara börjar vid 07.30 några få dagar till. Har ganska bra arbetstider annars, faktiskt.

Ola har inte varit inloggad på msn sen han kom hem, Jag var barnslig och fånig, så jag skickade ett sms och undrade varför, tänkte att han kanske inte var hemma. Men jo, karln ville ju bara se på tv... Vilken fjant jag är egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0