Torsdag & jag är fortfarande ledig

Tjena, tjena!
Kan ni fatta att jag fortfarande är ledig? Jag ska inte jobba på hela dagen!! Dock så har jag helgpass den här veckan också, men det tror jag att jag ska kunna stå ut med. Man får ju fakjtiskt ihop enormt många timmar under en sådan dag, så jag ska absolut inte gnälla. Den här helgen är inte alla barnen inne heller, så det bli automatiskt lite lugnare, hoppas jag.

Idag fyller min syster år, å jag har ägnat morgonen åt att fira henne lite. För första gången på flera år så hade jag lätt att hitta presenter till henne. Allt blir automatiskt svårare när folk växer upp och lämnar både barndom och tonårstid bakom sig. Presenterna ska plötsligt ändra karaktär och bli användbara. Lyckligtvis så visste jag att hon behövde nya träningsbyxor och färgpennor till sina skisser, eftersom hon pluggar teknisk design. Lite annat smått och gott trillade också ner  presenthögen, så jag tror nog att hon blev nöjd.

Snart ska hon flytta tillbaka upp till Göteborg och bli sambo med sin pojkvän, oerhört spännande. Bägge är intresserade av design och inredning. Det kan nog bli enormt snyggt hemma hos dem. Jag ska åka dit så snart jag kan, måste alstra inspiration. Själv så har jag pysslat och fejat. Resultatet ska ni få se senare, själv är jag ganska nöjd.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0