Tidig morgon

Så, nu har jag varit uppe i några timmar. Har hunnit äta sallad samt gå en långrunda, mycket härligt att komma ut i det fina vädret. Redan runt 7-tiden så är det faktiskt varmt ute. Man borde kanske skippa sena nätter och kravla sig ur sängen lite tidigare?

Jobbet tillåter dock inte dessa vanor allt för ofta. Vissa kvällar så slutar jag vid 22, vilket innebär att jag är hemma tidigast 22.30, men oftast framåt 23.40.. Bussarna slutar nämligen att gå 21.45 och jag får därför fint vänta på sista tåget hem, vilket går 23.20. Lite halvtrist att sitta i ett minisamhälle i en timme och vänta på ett tåg, speciellt vid den tiden på dygnet. Ibland så har jag dock tur. Bussen hem till Moppa går vid 22.20, så då och då kan jag spendera nätterna där.Ibland är det tur at ens vänner inte bor på samma plats som man själv gör, haha.

Nu ska jag läsa lite, kanske sitta ute i solen. Därefter ska jag packa sovgrejer och dra till jobbet. Höres imorgon eller på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0