Städning och vänner

Så, nu är jag redo för att krypa ner i sängen igen. Den här dagen har mest handlat om sömn tycker jag.

Nåväl, lite har jag uträttat. Det har blivit lite städande, även om jag nog får fortsätta med det uppdraget imorgon. Jag orkar inte vara nyttig hur länge som helst. Jag passade på att träffa eldgänget nu under kvällen. Vi planerade inför en show i mitten av augusti och testade på att sminka med fetsmink, eftersom vi tänkte ha sminkningar under showen. Det höjer intrycket några pinnhål, vill jag be att få tala om.

Just nu så sitter jag och pratar med Ola på msn, vanan trogen som jag är. En deckare har jag också avklarat, så kvällen är verkligen precis som alla andra kvällar, haha. Jag älskar rutiner.

Natti

En liten bild på sminket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0