Sömnad!

Så, nu har jag städat & hunnit stöka ner igen. Jag har alltså hjälp till med att sy. Lyckligtvis så gick det snabbt att städa upp efter sömnaden. Har hjälpt Moppa att klippa mönster till en tunnika och ett par hosor. Det blir nog ganska bra tror jag. Var lite osäker på hosorna först, så jag fick göra en liten moddel, vilken jag fick ihop ganska bra, tror jag.

Tidigare under dagen så har jag träffat Sandy, vi fikade och umgicks en stund. Därefter så ringde Moppa och berättade att han var på väg in till stan. Jag ringde Rasmus och undrade om han ville följa med oss och köpa tyg, vilket han ville. Så vi träffades nere på stationen och tog bussen ut till Moppa. Det var en trevlig eftermiddag med grabbarna. Vi skrattade och skojade och jag var allmänt fånigt lättroad.

Nu ska jag se på lite deckare, vanan trogen som jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0