Sleepy

Så, uppe med tuppen! Idag är det en lång dag, 9.25 timmar arbete (egentligen 9.75, men jag har en halvtimmes rast också.) vilket inleds 07.30, huvaligen. Tåget går vid 06.51 så jag måste vara på språng cirka 06.30, eventuellt fem minuter senare om jag väljer att cykla ner.

Jag gick och la mig vid en relativt bra tid igår, jag veta att jag kanske borde ha sussat redan vid 21, men det var för ljust, så jag väntade till 22. Karln störde mig i kvällsbestyren, men det gjorde inget. Vi pratade en stund & jag var lite butter igår, så jag gnällde på honom och våra svårigheter att träffas. Lyckligtvis så är han väldigt förstående och försökte lugna mig. Men det är väldigt frustrerande att knappt aldrig kunna träffas, det gör mig helt galen.

Efter telefonsamtalet med Ola så var jag klarvaken. Jag kunde inte få en blund i ögonen, så jag låg och vred mig till ca 00.00, och nångång där så slumrade jag in. Klockan ringde vid 05, men jag gav mig sovmorgon (jag ska ju inte duscha idag, så det är ju ingen mening att gå upp för tidigt).

Nu ska jag äta och sedan upp &klä mig.

Hörs ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0