Sen morgon

Jisses, jag går nästan aldrig upp så här sent. Men det var nog bra att jag inte klev ur sängen tidigare, jag har ju en hård helg framför mig. Imorgon ska jag jobba 5 h, kvällspass. Det är i och för sig inte så farligt, jag hade ändå inga helgplaner. Lördag och söndag kommer nog att bli lite kämpigare; på lördag är det 14 timmar som gäller, fast vi har planerat in lite mysaktiviteter, så det blir nog bra. På söndag jobbar jag 13 timmar, då är man nog lagom seg och mör. Det jobbigaste är att jag arbetar de sista 5 timmarna själv, inte så himla lajbans. Nåväl, det blir fint med klirr i kassan sedan.

Nej, nu ska jag ringa Millan och se om hon vill umgås med mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0