Pyssel, fix och trix

Nej, nu är jag sugen på att förnya och förändra massor av saker. Ska snart ner på stan och leta efter klister och en tavelduk, har köpt en packe snygga servetter som jag ska försöka överföra och göra en tavla av... Kan väl inte vara så jättesvårt? Vi får se hur det går, det beror på hur dyrt det blir. Pengarna har bara glidit ur mina fingrar den här månaden. kanske för att jag pungade ut 1500 på mitt buss&tågkort, handlat presenter och farit fram&tillbaka till Ola några gånger. Men jag har fortfarande lite sparade slantar som jag kan göra av med utan att få dåligt samvete. En liten runda på stan kan väl knappast skada? Kanske hittar jag lite reanvända prylar som jag kan göra något fint av?

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Häftig blogg!!

2008-07-31 @ 14:26:46
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Maria

snygg blogg

2008-07-31 @ 14:27:34
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0