Onsdag

Nu börjar mina lediga dagar gå mot sitt slut, trots att jag gillar mitt jobb så bävar jag lite för att gå tillbaka. Det är så skönt att bara kunna lata sig och ta dagen som den kommer. Nåja, det blir säkert inte så jobbigt när jag väl kommer dit.

Idag ska jag ägna mig åt städning, läsning, solning och shopping. Tänkte ta en runda på stan idag, eftersom jag sov bort den möjligheten igår. Boken som jag läser är så spännanade, så jag kommer inte att kunna undvika att frossa i läsning och bokmysande. Måste nog köpa en ny bok när jag är nere på stan.

Anyway, nu ska jag vila mig. Ikväll ska jag ringa pojkvännen och se hur han mår. Det är en ganska tung dag för honom idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0