Olala

Nu har jag pratat med mannen, så nu är jag redo för sängen. Han var tyvärr lite nere idag, stackaren. Han är inte alls lycklig över att vara tillbaka uppe i norr, vilket jag verkligen kan förstå. Inte för att Norra Sverige skulle vara kasst på något vis, men för att det äår så fruktansvärt långt bort från alla som han bryr sig om. Jag hade blivit nipprig om jag hade stuckit till ett ställe som ligger 16 timmar bort från honom. Buhu.

Nåja, idag började Fia sin resa hem igen. Förhoppningsvis så ska jag träffa henne i veckan, hon har varit grymt efterlängtad. I övrigt så har det varit en liten pysseldag idag, jag har handlat 2nd hand-prylar och gjort om; målat glas och använder dem nu som ljuslyktor. Alla blev inte jättebra, så jag ska nog sätta mig och göra om dem imorgon, om det går.

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0