Morgonstund

Så, nu har jag klivit upp ur sängen, druckit ett glad O'boy och segat ner mig vid datorn. Ska snart knäppa på tv:n också, trots att mitt miljöhjärta bankar hårt och ropar "Nej!". Jag trivs nämligen med ljud omkring mig, tystnad gör göra mig tokig ibland. I varje fall när jag luffsar runt hemma en tyst skog i arla morgonstund får mig däremot att rysa och mysa samt utstöta diverse kattliknande purr-ljud.

Klockan 12.50 så ska jag förhoppningsvis bli upphämtad av Vivvi, ska ringa henne senare och se så att allt är fixat och klart, annars så tar jag bussen vid 12.55. Inte så himla illa det heller. Hur som haver så ska jag snart sätta i mig lite frukost och därefter prata med Ola. När det är gjort så ska jag cykla ner till stationen och köpa biljetter tills ikväll, tänkte nämligen åka ner till honom med sista tåget. Vill inte riskera att jag missar att hinna köpa biljett, så jag ser till att göra det innan jag sticker till jobbet. Att hinna med tåget ska inte vara några problem. Har 28 minuter på mig att ta mig till stationen, så det borde jag nog lyckas med.

Ja, så sedan får ni nog inte höra av mig på några dagar. Det är bara när Ola duschar som jag hinner logga in och plita ner några rader, annars så har han full fokus.

Nej, frukost!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh tack så jättemycket du! :) kul att du tycker!



Ja jag vet.. det är så störande. Får då väljer man ju självklart dom bästa låtarna, och sen är dom förstörda.



Jo men det är bra med mig! Bättre än igår iallafall :) Hoppas det är bra med dig med!

2008-07-22 @ 12:46:02
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0