Morgonbestyr

Så, nu är jag uppe med (den sjusovande) tuppen. Tog mig sovmorgon och nannade fram till 20 över 10, inte för att jag hade någon anledning att gå upp innan...Nu har jag ätit frukost och suttit och slöat vid z-tv ett tag, eller har i varje fall på kanalen i bakgrunden istället för radion, haha. Just nu sitter jag och söker efter bra 2nd Hand affärer i Småland. Jag och min syster tänkte åka runt och kika på gamla möbler och andra reanvända prylar.

Jag börjar fundera på hur jag ska kunna ta mig från stan, så just nu letar jag arbete i Skåne/Köpenhamn. Vore härligt att få förflytta sig en bit söderut... men samtidigt. Jag är så sugen på att åka ut och resa. Det är väldigt komplicerat, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0