Molnigt men mysigt

Det ärså skönt att vara ledig lite, synd bara attt det är stora moln som skymmer solen. Då och då kikar den dock fram, jag springer ut och placerar mig i stekhettan och flaxar sedan in när det blir mulet. Det är lite lagom så faktiskt. Är det soligt ute så ägnar jag hela dagen åt att bränna mitt skinn, inget blir egentligen gjort. I detta mysväder så kan jag sola lite, men även ägna mig åt annat. Jag ska nog ner på stan snart, kika efter lite ramar och sticka in noseni någon second hand. Därefter så ska jag träffa Millan och umgås.

Idag åkte karln iväg till kusten i ett par dagar. Det är lite trist att inse att han inte alls kommer att logga in på msn och prata strunt med mig. Dock så vet jag att han kommer att dyka upp hemma hos mig om en vecka ungefär, det är himla trevlig vetskap måste jag säga.

Nej, ut i solen igen!

Kommentarer
Postat av: e

håller med att det är mysigt

2008-07-10 @ 13:18:08
URL: http://quodii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0