Min karl är en kul prick han

Det här samtalet är hutlöst roligt ( i varje fall så anser jag och min dåliga humor det.):

Anni säger:
Haha, jag insåg att jag ännu en gång varit sjukt otydlig. Jag måste lära mig att skriva så att det inte kan skapas massa missförstånd.
Ola säger:
Mmm, det måste ud.
Ola säger:
duÄ'
Ola säger:
du*
Ola säger:
Jag tänkte skriva analfabet, men jag tyckte inte att jag föregick med tillräckligt gott exempel för det.
__________________________________________________________________________________

Ett stort hjärta på honom

Kommentarer
Postat av: Petra

Hahah, jag håller med, underbar humor :D

Tack för dina kommentarer ibland gumman och förlåt att jag bara smygläser din utan att säga något oftast.. Du skriver så himla underhållande! <3

2008-07-23 @ 07:55:11
URL: http://petrulus.blogg.se/
Postat av: Sussie

Hahaha!

2008-07-24 @ 16:27:24
URL: http://susannapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0