Måste ju berätta...

.... att jag äntligen gjort det jag ahr tjatat om i ett par dagar; köpt nya böcker. Ikväll kan jag alltså läsa ut favoritboken med gott samvete, för jag har nya älsklingar att sätta tänderna i. Jag inhandlade även ett par snygga second hand skor. Mycket prisvärda dojor, 35 pix för ett par somriga tygespandrillos. De är kanske inte lika moderna som de var för nån sommar sedan, men oj vad bekväma och smickrande de är för mina taxben.

Jag vill passa på att hälsa till Sussie: Jag ska pussa Niclas från dig, han kommer garanterat att bli överlycklig. Jag saknar dig, min vindrickarbuddy och tokmaja. Men om mindre än hundra dagar.. Då smäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0