Lördag ska bli en förbannat bra dag

Okej, nu har mina planer för helgen uppdaterats ytterligare en gång! Jag ska fortfarande på teater, tror jag bestämt. Däremot så blir det inte till Milla&Jonas efteråt, jag ska istället hem till Niclas på ett sjudundrande kalas. Alla ni som var med förra året, då grabben fyllde år vet vad jag snackar om! Här ska det bli ett himla liv i goda vänners sällskap. Just på den här festen vet jag att det bara kommer att infinna sig människor som jag tycker väldigt mycket om, det är så att jag skuttar jämfota av lycka!

Tyvärr, så finns det ett mörkt moln på min himmel. Min älskade och saknade Sussie samt min vackra Fia kommer bägge att saknas. De var där förra året och gjorde min kväll en gnutta roligare och tramisgare än vad den ahde varit utan dem. Jag kommer garanterat att sakna deras sällskap i år. Dock så får vi ta igen det hela när de kommer hem, deras födelsedagar ska ju också firas, senare i höst. jag hoppas innerligt att jag får vara med om detta och kalasa in deras 20års dagar med buller och brak!

Så, helgen är räddad!!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Lille Niclas fyller 21? Pussa honom lite äckligt mycket från mig. Och en bamsekram de luxe till dig! Aj löv you!

2008-07-03 @ 22:11:08
URL: http://susannapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0