Ledig och lat

Så, Ola hade varit på bio när jag försökte ringa. Han slog mig dock en signal igår och pratade lite. Han satt i Stockholm och väntade på att byta tåg, stackarn. Han var inte alls glad över att åka norrut igen.

Sjäv så är jag supertrött och megalat. Efter att ha jobbat och varit aktiv i värmen så har all energi runnit ur mig. Skulle egentligen ut och gå ikväll, men eftersom vi alltid promenerar och rör på oss så mycket på jobbet så finns det ingen ork till sådant när jag kommer hem och är ledig. Speciellt inte i denna värmen.

Idag är jag ledig, så jag passar på att vila upp mig lite. Imorgon ska jag sola och gå lite på stan, jobbar inte i morgon heller! Ska bli skönt att få vara ledig ett par dagar, måste ju packa inför Visby!! Åker dit om en vecka och ska spendera några dagar där. Skönt med en minisemester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0