Klar för dagen

Nu har jag arbetat klart för dagen, så nu ligger jag i soffan och jäser. Mycket trevlig sysselsättning, det underbaraste med att arbeta häcken av sig är att man uppskattar de små stunder då man kan göra ingenting. Är jag ledig länge så blir jag rastlös, då måste saker hända. Men när kommer hem efter en arbetsdag och vet att jag ska masa mig upp tidigt nästa dag för att gå och jobba igen, så kan jag sitta och njuta av ingentinget som händer. Jag baramyser av tanken på att inte hitta på något alls. Bara plocka fram en bok, krypa ner under filten och kura.

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Vad tycker du om hårmodet just nu? Kolla in min blogg... Ps... Missa inte tävlingen! Ha det gott..

2008-07-07 @ 17:40:12
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0