Jisses då

Så, nu är jag hemma igen. Har varit hos Niclas, på en hejdundrandes tillställning. Det ska berättas mer om den senare, nu är jag allt för trött (känns det inte som att jag säger så ofta?)

Imorse så städade vi och såg på film. Mysigt att vara lite dagenefter-sega. Därefter så följde ag med Paulin på utomhusteater, inte det ultimata i det här vädret, det fullkomligt pissade regn på oss under de första minutrarna. Vi satte oss och tjurade i bilen, tills regnet lättat. Vi skyndade oss bort till våra platser och hann precis dit då jäsen började. Mycket skickligt. Under 3 timmar så ägnade jag mig åt att skratta, analysera (man blir skadad av att spela teater) och svära över mina blöta fötter&fuktiga kläder. Fy, fy. Teatern var bra, fast hade nog uppskattats ännu mer i solsken. Hehe.

Nej, nu ska jag göra varm choklad, läsa och sedan städa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0