Hos Ola

Så, nu sitter jag hemma hos Ola igen, mycket mysigt.

Igår fick jag sluta tidigare, eftersom det barn som skulle sovit på kortids åkte hem tidigare. Jag beslutade mig för att ta mitt pick&pack och hälsa på karln.. Johanna skulle också neråt till södern visade det sig, så hon erbjöd mig skjuts ner. Så vi tog alltså en roadtrip ner till Skåne ihop, vilket var hysteriskt mycket roligare än att åka tåg.

Helgen har varit sjukt trevlig, trots att jag har jobbat. johanna och Linda är väldigt roliga att jobba med. Igår så var det Lindas sista dag innan semestern, så nu ser jag inte henne på 3 veckor. Själv så är jag ledig en vecka nu!

Nej, snart kommer älsklingen tillbaka och då ska vi sticka och handla.

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0