Hos min man

Så, nu är jag nere i Skåne och njuter. Karlfan är ute och oljar in staket, så jag sitter inne vid datorn istället, ganska mycket mer underhållande. Är helt sliten efter två långa arbetsdagar. I förrgår så satt jag och funderade på varför jag var så trött i benen, tog en evighet innan jag kom på vad det berodde på. När jag jobbade så hade vi promenerat till en park och fikat och sedan gått en elljusspårsrunda & därefter hem igen, inte jättejobbigt egentligen. Men barnet jag hade hand om cyklade runt, så jag fick jogga hela vägen, i BALLERINASKOR! Mina fötter var helt förstörda efter den turen, för att inte tala om benen. Innan så har jag ofta varit ute och joggat, men det har inte blivit av, så min kondition var ju lite ringrostig... Haha

Nej, nu ska jag sitta och surfa lite på Olas dator. Samt så ska jag smygkolla igenom hans bilder, ihopp om att hitta kort på honom från tiden då han hade långt hår.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0