Hemma och sjukt trött

Jaha, då var jag hemma igen. Har spenderat 1½ uuunderbart dygn hos Ola och därefter arbetat 7 timmar. Är lagom mörbultad nu. Mest för att Ola och jag alltid är så klantiga och råkar skada varandra, skallas när vi ska pussas och sådant. Vi skulle ta en liten fight i onsdags, men det slutade med att vi båda fick för oss att kicka till den andre lite lätt med smalbenet på låret, dumt nog så slog vi smalben mot smalben... Mitt svullnade upp och jag blev gnällig och ynklig. Himla praktiskt, för då blir jag bortskämd.

Så, igår lagade vi underbart god mat (mest Ola i och för sig); Qournfilé (Ola åt kycklig dock), bulgur, grönsakswok och kall sås. Åh, to die for. Därefter så såg vi på en dokumetär om homosexuella medelålders (och äldre) män, hysteriskt sött. Inte för att de var homosexuella egentligen, utan för att ett av paren var 70+ och fortfarande förälskade. Sådant gör mig glad! Därefter så serverade Ola en white Russian och satte på Jarhead, sedan gick vi och la oss. Egentligen så hade jag velat vara uppe hela natten, dricka vin och prata med honom men vi skulle båda upp tidigt idag.

Så, steg upp och duschade, åt frukost och såg på tillbaka till framtiden, därefter spatserade vi till tåget och tog ett ömt farväl. Jag saknar honom som en galning.

Nej, ska upp och jobba imorgon kl 07.30, bäst att jag lägger mig och nanar nu.

Nattsi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0