Hemma

Okej, det blev inte så mycket handlande. När Ola hade duschat klart så beslutade vi oss för att spela tv-spel en stund & därefter handla. Vi bänkade oss vid tv:n och plockade fram godiset. Vanliga människor får sockerkickar och blir speedade av att äta sött, men tydligen inte jag. Efter 10-15minuter så ringlade jag ihop mig runt Ola och somnade. Jag sussade säkert i nån timme, för när jag vaknade så var det bara en liten mysstund som vi hann med, innan jag skulle till tåget. Mannen i mitt liv skjutsade mig och pussade mig hejdå, innan jag rusade till transporten.

Åh, det har varit så mysigt att träffa Ola. Det behövs lite spontan-påhälsningar ibland. Att bara träffas lite snabbt ibland gör relationen väldigt stark, samtidigt som det är underbart när vi kan träffas längre perioder. Raouwr!

Hehe, nu blir det tv och slappande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0