God morgon!

Nu har jag vaknat till en solig och strålande lördag. Igår läste jag ut boken, så en viss tomhet har infunnit sig, jag hatar att avsluta serier. Igår blev det även ett litet snack med mannen, fast vi båda var på rethumör, så det blev inget gulligullande där inte.

Snart ska jag klä på mig, överväga om jag är sugen på frukost, gå till systemet och sedan träffa Moppski. Ingen ansträngade dag direkt. Moppa och jag ska leta present till Niclas, därefter ska vi fara ut till nyss nämnde man och fira hans födelsedag. Kommer nog ganska mycket folk, så det bli sjuhelsikes party, jag ser fram emot att få umgås med mängder av människor som jag tycker om. Livet är ganska bra ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0