Åter i hemmets lugna vrå

Så, nu har jag gjort min systerliga tjänst och följt med big sis till lite olika loppisar. Hon hittade ingenting, vilket jag givetvis gjorde. Dock så inhandlades inget, för jag känner att jag kanske bör hålla lite i pengarna. När karln kommer hit så kommer nog ändå slantarna att rulla, så det är lika bra att inte göra av med dem tills han anlänt.

Nåväl, snart ska dammsugaren dras fram och därefter ska nya lakan placeras i min säng. Efter det så är det bara att vänta tills mannen behagar att dyka upp. Mycket behagligt.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Jag är glad att Ola-la ligger tjugo cm ifrån dig. Men, vänta... vad är det i inches? Nä, jag skojar bara!



Apropå ditt neddimpande kan jag meddela att fröken kan komma precis exaktum vilken sekund som helst. Vad sägs om just nu?



Jag. Saknar. Dig. Och. Ditt. Bröst.

2008-07-18 @ 12:19:51
URL: http://susannapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0